22 Nisan 2012 Pazar

Madencilik rehberi ve Maden katmanları

KÖMÜR
Evet arkadaşlar bugün sizlere mağdenler hakkında bilgi vereceğim.
Kömür bu şekilde gözükür.

[IMG]

Tahta kazma ve üstü ile kazarsak bu  coal(kömür çıkar).

[IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DEMİR

Bunu sadece taş kazma ve üstü ile kazarsanız aşağıdaki iron ore çıkar fakat tahta ile veya yumruk ile kazarsanız kırılır kaybolur.

Demir Böyledir.

[IMG]


Yine aynısı:
 [IMG]

Bunu fırında eritirsek kullanıma hazır olur.

[IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ALTIN
Altın aslında çok kullanılan bir item değildir.Çünkü en dayanıksız itemdir.Sadece demir kazma ve üstü ile kazılabilir.

Altın Böle Görünür.

[IMG]

Altını eritirsek bu çıkar.

[IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ELMAS
Elmaslar çok derinlerde varlardır.Demir kazma ve üzeri ile çıkarılır.Bunun demir gibi eritilmesine gerek yoktur direk çıkar.

Elmas Böledir.

[IMG]

Elmas içinden çıkan.

[IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lapis Lazuli[Lapis Lazuli]
Lapis Lazuli ile yüne renk katabiliyorsun ve ya Block yapabiliyorsun.

Lapis Lazuli Böyledir.

[IMG]

Lapis'i kırarsanız içinden Lapis Lazuli Dye düşer bir tanesinden 6-7 tane çıkma ihtimali var.
Lapis Lazuli Dye Böyledir.Pek bir işlevi yoktur.

[IMG]

Lapis Lazuli Block Crafting Tablede Yapılır.Şekli Böledir.

[IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REDSTONE(KIZIL TAŞ)
En derinlerde bulunur.Demir kazma ve üzeri ile kazılır.Bir RedstoneOre'den 4-5 tane redstonedust düşer.

Redstone böyledir.

[IMG]

Redstone Dust böledir. Elektrik kablosu işlevi görürler.

[IMG]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BLOKLAR
 Eğer gösterdiğim şeyleri craftinge koyarsanız 9 yeride doldurduğunuz sürece aşağıdaki gibi blok oluşturursunuz.Block resimleri şöyledir.

Demir Block:

[IMG]
Demir blok












Altın Block:

[IMG]
Altın blok











 
Elmas Block: 

[IMG]
Elmas Blok












LapisLazuli Block:
[IMG]
Lapislazuli blok
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OBSİDİYAN
Bu bir maden değildir. Obsidian[Obsidyen] Lavla suyun karışması sonucunda oluşur. Nethere gidebilmek için kullanılır.

Obsidian Elmas kazma ile 15 saniyede kırılıyor.(Bu süre azaltıldı sanırsam)

Obsidian Resmi:

[IMG]
obsidiyan











Obsidyen Suyla Karışma

Resim:

[IMG]
obsidiyan oluşumu


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 HANGİ KATMANDA BULUNURLAR:
Minecraft maden katmanları

41 yorum:

  1. Teşekkürler Ben altın cevheri ve kiziltaş cevherinde sorun yaşıyordum

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzda bulunan çalışmalarınızı beğenerek takip ediyoruz, hukuki danışmalık olarak çalışmalarınızda kolaylıklar ve başarılar dileriz.

    YanıtlaSil
  3. beyler ben zombi üreten bi şeye rastladım yardım edim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu isterseniz kırın.İsterseniz yanına 3 tane meşale dikerek çıkışlarını durdurabilirsiniz.

      Sil
    2. belki herobrine olabilir

      Sil
  4. kil ile ne yapabilirim arkadaşlar buldum ama birşey yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğla yapılır tuğlalar ilede evler bence çok güzel duruyor evlerde.

      Sil
  5. kil falan nasıl bulunu yaaa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok suların içerisinde bulunur.Bu suların içerisinde ağaçlar bulunan yerde suyun içindeki morumsu şeyler kildir.

      Sil
  6. Bende kazarken kömür cevheri buluyorum. Demir kazma ile bile 1 dakka kazdım çatlamadı bile. Aynı duruyo. oyun hatası mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle buglu bir yerdir.

      Sil
    2. Oyun hatasi degil en derine indiysen.onlar haritanin en derini dmek daha gidemeyesn die o taslar elmasla bile kiramazsin

      Sil
    3. muhtemelen katman kayasıdır, kıramazsın.

      Sil
  7. arkadaslar ben daha yeni oynamaya başladım ve 1.3.1 oynuyorum bilgisayarım apple ve yeni sürüm arıyorum link atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. tşk ederim bende lapis taşlarını neler yapıcagımı bılmıyordum en azından ev temelı atarım :D

    YanıtlaSil
  9. obsidyen yapmaya çalışırken avi yaktım :S http://f1212.hizliresim.com/14/v/hc4rd.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chest(Sandık) yanmadıkca sorun yok :D

      Sil
  10. bu önizlemeyi dısarda yapıp elmas kazman ile kırabilirdin bu sekilde evinde
    pek birseyde olmazdı sahsen bende oyle yapıourum ama obsidyn nether gecidinden baska pek bir ise yaramıor

    YanıtlaSil
  11. arkadaslar ben nether core reactor yapmak istiyorum gerekli malzemeler var ama pc de oldugum için crafting table da dogru dizimi bulmam gerekiyo bilen varmı

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar ben gold one yani altı yapılan seyle karsılasdım kazmam la kırıyom ama bır sey dusmuyor yanı altın kulce yapcam ama cıkmyor hıc bısey yardımm lutfennnnnn :(

    YanıtlaSil
  13. Kızıltaşı demir kazmayla kıramadım yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. Allah Kahretmesin Benim kadar şansızı yok ! Ben admin Layer sandım Meğer Obsidanmış ! Ama elimde tahta kazma vardı :D

    YanıtlaSil
  15. O Sırada Her biryanı obsidanmış :D

    YanıtlaSil
  16. Ben demir kazmayla kızıl taşı kırdım hiç işe yaramadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya altın yada elmas kazma olması gerekir koçum :D

      Sil
  17. admin knk elmas yazmışsın o türkçe block yazmışsın o ingilizce :D

    elmas block
    türkçe ingizlice

    YanıtlaSil
  18. teşekkürler çok yardımınız oldu :)

    YanıtlaSil
  19. abi ben öle derine indimki bütün canavarlar vardı vagon filan orayı düzmüşler birsürü altın elmas damarı filan vardı

    YanıtlaSil
  20. Redsotone yi kiramadim yardım ederrmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demir kazma veya üstü ile kırmayı denedin mi?

      Sil
  21. Garip hırsız gibi görünen çizgili bir adam buldum saldırdı ve öldürdüm içinden sapphire gem die bişey çıktı

    o ne ve sapphire gemle ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim bu güne kadar kazma türü sayesinde çok şey karıştırdım Senin sayende öğrendim Zararın neresinden dönersen kardır :D Ellerine Sağlık

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ediyorum minecraft hakkında derlenmiş en güzel site sizi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  24. Redstone yi buldum Ama demir kazmayla kıramıyorum yardım edin

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Redstone kazıyorum ama çıkmıyorr.Hemde elmas kazmayla kazıyorum.Neden?

    YanıtlaSil
  27. beyler okjisen nasıl kırcam neyler kırcam yardım ettin lütfen

    YanıtlaSil
  28. o slander man o içinden cıksansa saphirre Fransızca yani slander ozu onla onun giydiği seyleri yapıyon kanka:)

    YanıtlaSil
  29. off demir kazmayla altın elmas restone kazamıyorum

    YanıtlaSil