22 Nisan 2012 Pazar

Madencilik rehberi ve Maden katmanları

  Merhaba arkadaşlar bugün yine farklı bir rehberle karşınızdayım.Evet madencilik rehberi.Bütün minecraftın belkide belkemiği olan madenlerimiz.Bazen nerede olduklarını bilmediğimiz için gerçekten oynaması zor olabiliyor veya sizi çok uğraştırıyor.Haydi başlayalım.


 
Kömür Cevheri

    Kömür minecraft içerisindeki en yaygın madenlerden biridir ve deniz seviyesinde olan tek madendir.29.Blokta çokça bulunmaktadır ve oyunu %1 i kömürden oluşmaktadır(Düşünün o kadar çok).Kömür yiyecek pişirmek,maden eritmeki, meşale yapmak ve köylülerle ticaret yapmak için kullanılabilinir.En kötü ihtimalle tahta kazma ile çıkarılabilinir elle çıkarılması halinde kırılır.


Demir Cevheri
    En kötü taş kazma ile kazmalısınız yoksa yok olur.Silah, zırh ve kazma gibi eşyalar başta olmak üzere bir çok eşyada gerekir.Kırıldığında demir cevheri olarak düşer.Bu cevheri fırında ısıtarak demir yaparbilirisniz.Genellikle 35. karede sıkça görülür. Oyunun %0.72’sini kapsar.
Demir Cevheri Eritmek
Altın Cevheri

    En kötü demir kazma ile kazmanız gerekir.Demir gibi eriterek elde edebiliriz.20. karede yoğun bir şekilde görülür.

Elmas Cevheri

    Elmas, oyundaki en değerli maden çeşididir.İnternetten herhangi bir sunucuda çoklu oyuncu modunda oynayanlar çok iyi bilirler, genelde marketlerde de en pahalı satılan eşyalardan biri elmaslardır. İpeksi dokunuş olmayan demir kazma ve üzeri kazma çeşitleri ile direk olarak elmas şeklinde çıkarılabilir. İpeksi dokunuşu olan kazmalarda cevher olarak çıkar fırında işlenmesi gerekir. Genellikle 0 – 10 karelerinde, en çok 10. karede elmasa rastlanır. Oyunda elmas bulma şansınız %0.1 gibi düşük bir orandır. Saf hali elmas olarak adlandırılır.

 

 
Lapis Lazuli Cevheri
    İnternetten çoklu oyuncu ile oynayanların para ve seviyeye en rahat ulaşma yolu denilebilir. Taş kazma ve üzeri ile toplanabilir. Yoğun olarak 14. karede görülmektedir. Yüne renk katarken ve blok yaparken kullanılır. Bunların haricinde Enchantment yaparken lapis istiyor artık. Saf hali lapis olarak adlandırılır.

Kızıltaş(redstone) Cevheri
      Yaygın olarak redstone adı ile bilinen bir maden çeşididir. Elektrik kablosu olarak kullanılan kızıltaş, kırıldığında 6 ila 7 tane düşmektedir. Çok derinlerde bulunur. Kırılması için demir kazma ve üzeri gerekir. Saf hali kızıltaş olarak adlandırılır.

Obsidian(Obsidyen)

     Tam olarak maden sayılmaz. Lav ile suyun karışımında ortaya çıkar. Sadece elmas kazma ile kazılabilen obsidyen, 10-15 saniye civarında kırılabilmekte. Obsidyen kullanılarak Nether’e gidilebilir. Derinliklerde bulunur zor bulunur.
 
   Madenler, bu kadarla sınırlıdır arkadaşlar iyi oyunlar. 

   Öte yandan obsidyen hariç yukarıda bahsi geçen tüm madenleri, çalışma masasının her karesi dolacak şekilde yerleştirirseniz size blok verir.

84 yorum:

  1. Teşekkürler Ben altın cevheri ve kiziltaş cevherinde sorun yaşıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızıltaş derinlerde bulunur tıpkı altın demir ve elmas gibi onları ancak en az demir kazma ile kazıp çıkarabilirsin kolay gelsin

      Sil
    2. ÇOK TREŞEKKÜRLER ABİ SENİN SAYEBDE FULL DEMİR SET OLDUM AYRICA 2 GOLDEN APPLEM OLDU SAOL

      Sil
    3. kimsede demiyoki zümrüt nerde

      Sil
    4. lan bir köylüye meslek v er okçu esleği ver ticaret yap

      Sil
  2. beyler ben zombi üreten bi şeye rastladım yardım edim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu isterseniz kırın.İsterseniz yanına 3 tane meşale dikerek çıkışlarını durdurabilirsiniz.

      Sil
    2. abicim o makineyi kır

      Sil
    3. belki herobrine olabilir

      Sil
    4. Acaba Malmısınız Spawnerdan herobrine mı çıkcak

      Sil
    5. WOO HOO 2012 YE SELAĞM LAĞRRRRRRRRRRRRR

      Sil
    6. 2022den selamlar

      Sil
  3. kil ile ne yapabilirim arkadaşlar buldum ama birşey yapamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuğla yapılır tuğlalar ilede evler bence çok güzel duruyor evlerde.

      Sil
    2. Kili ısıtılınca tuğla olur onlarndan 4 tane kare şeklinde birleştirince tuğla bloğu olur

      Sil
  4. kil falan nasıl bulunu yaaa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok suların içerisinde bulunur.Bu suların içerisinde ağaçlar bulunan yerde suyun içindeki morumsu şeyler kildir.

      Sil
  5. Bende kazarken kömür cevheri buluyorum. Demir kazma ile bile 1 dakka kazdım çatlamadı bile. Aynı duruyo. oyun hatası mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimalle buglu bir yerdir.

      Sil
    2. Oyun hatasi degil en derine indiysen.onlar haritanin en derini dmek daha gidemeyesn die o taslar elmasla bile kiramazsin

      Sil
    3. muhtemelen katman kayasıdır, kıramazsın.

      Sil
    4. o kesın bedrock yanı katman kayasıdır oyundakı en saglam blocktur

      Sil
    5. kömür cevheri diye bir şey yok arkadaşım bedrock olabilir o bedrock dahiç bi şekilde kırılmıyoo

      Sil
    6. bedrock tur o creative e geçmeden kıramassın oyunun en altına geçince çıkıyo

      Sil
  6. arkadaslar ben daha yeni oynamaya başladım ve 1.3.1 oynuyorum bilgisayarım apple ve yeni sürüm arıyorum link atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  7. tşk ederim bende lapis taşlarını neler yapıcagımı bılmıyordum en azından ev temelı atarım :D

    YanıtlaSil
  8. obsidyen yapmaya çalışırken avi yaktım :S http://f1212.hizliresim.com/14/v/hc4rd.png

    YanıtlaSil
  9. bu önizlemeyi dısarda yapıp elmas kazman ile kırabilirdin bu sekilde evinde
    pek birseyde olmazdı sahsen bende oyle yapıourum ama obsidyn nether gecidinden baska pek bir ise yaramıor

    YanıtlaSil
  10. arkadaslar ben nether core reactor yapmak istiyorum gerekli malzemeler var ama pc de oldugum için crafting table da dogru dizimi bulmam gerekiyo bilen varmı

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar ben gold one yani altı yapılan seyle karsılasdım kazmam la kırıyom ama bır sey dusmuyor yanı altın kulce yapcam ama cıkmyor hıc bısey yardımm lutfennnnnn :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu demir kazma ile kırcan

      Sil
    2. demir kazma,altın kazma,elmas kazma dışında bir kazma ile kırarsan yazık olur.

      Sil
  12. Kızıltaşı demir kazmayla kıramadım yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Allah Kahretmesin Benim kadar şansızı yok ! Ben admin Layer sandım Meğer Obsidanmış ! Ama elimde tahta kazma vardı :D

    YanıtlaSil
  14. O Sırada Her biryanı obsidanmış :D

    YanıtlaSil
  15. Ben demir kazmayla kızıl taşı kırdım hiç işe yaramadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya altın yada elmas kazma olması gerekir koçum :D

      Sil
    2. hyr be ben demir kazmayla kırabiliyorum kızıl taş altın elmas cevherini

      Sil
  16. admin knk elmas yazmışsın o türkçe block yazmışsın o ingilizce :D

    elmas block
    türkçe ingizlice

    YanıtlaSil
  17. teşekkürler çok yardımınız oldu :)

    YanıtlaSil
  18. abi ben öle derine indimki bütün canavarlar vardı vagon filan orayı düzmüşler birsürü altın elmas damarı filan vardı

    YanıtlaSil
  19. Redsotone yi kiramadim yardım ederrmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demir kazma veya üstü ile kırmayı denedin mi?

      Sil
  20. Garip hırsız gibi görünen çizgili bir adam buldum saldırdı ve öldürdüm içinden sapphire gem die bişey çıktı

    o ne ve sapphire gemle ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim bu güne kadar kazma türü sayesinde çok şey karıştırdım Senin sayende öğrendim Zararın neresinden dönersen kardır :D Ellerine Sağlık

    YanıtlaSil
  23. Çok teşekkür ediyorum minecraft hakkında derlenmiş en güzel site sizi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  24. Redstone yi buldum Ama demir kazmayla kıramıyorum yardım edin

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Redstone kazıyorum ama çıkmıyorr.Hemde elmas kazmayla kazıyorum.Neden?

    YanıtlaSil
  27. beyler okjisen nasıl kırcam neyler kırcam yardım ettin lütfen

    YanıtlaSil
  28. o slander man o içinden cıksansa saphirre Fransızca yani slander ozu onla onun giydiği seyleri yapıyon kanka:)

    YanıtlaSil
  29. off demir kazmayla altın elmas restone kazamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün dur sonra geçer ama bug geçene kadar kırma yazık olur

      Sil
  30. admin ben madende altını buluyorum sonra kırıyorum fakat bana altın gelmiyor taş da gelmiyor ne yapmam lazım bana yardımxı ol lütfennn

    YanıtlaSil
  31. O degilde ben kilicla kaziodum yeri :D

    YanıtlaSil
  32. Baya yararlı oldu ama ben tablette elmas buldum hem de çok , demir kazmayla kırdım işe yaramadı... aynı şekilde kızıl taş da kırılmadı :(((

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar kızıltaş.elmas ve altın cevheri kırınca bişi cıkmıyo yardım lütfen

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar ben minecraft indirdim ama team exterem minecraftmış normalini üretsiz bi şekilde nasıl indirebilirim

    YanıtlaSil
  35. nete şöyle yaz minecraft tüm sürümler indir yaz indir ben ole yaptım

    YanıtlaSil
  36. arkadaslar ben elmas altın ve redstone kazmakta güçlük çekiyorum bunlar ne ile kazılır?? :(

    YanıtlaSil
  37. Minecrafti nasil bitirebilirim ?

    YanıtlaSil
  38. Minecrafti nasil bitirebilirim ?

    YanıtlaSil
  39. Ender portal yap yaz çıkar

    YanıtlaSil
  40. elmas ve altın kazmakta bende çok zorluk çekiyorum neden böyle?

    YanıtlaSil
  41. barut nerden bulabilirrim acil yARDIM

    YanıtlaSil
  42. !!! En Son Sürüm Minecraft İndir ! Link -- > https://minecraft-yamalar.blogspot.com.tr
    NOT SÜREKLİ GÜNCEL !
    NOT SÜREKLİ GÜNCEL !
    NOT SÜREKLİ GÜNCEL !
    NOT SÜREKLİ GÜNCEL !

    YanıtlaSil
  43. ALTIN CEVHERİ DEMİR KAZMA İLE ÇIKARILIR

    YanıtlaSil
  44. çok saolun elması inşallah bulurum hardcore oynuyorum biraz zor olur

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Meu nome é Sra. Nadia Albert, da Rússia, e hoje sou uma mulher feliz com a ajuda de um credor, Sr. Russ Harry. Vou encaminhar qualquer pessoa que esteja procurando empréstimo a esta empresa de empréstimo. Ele deu felicidade a mim e à minha família, eu precisava de um empréstimo de US $ 500.000,00 para começar toda a minha vida, pois sou mãe solteira com 2 filhos. Conheci esse credor honesto e temente a DEUS que me ajuda com um empréstimo de US $ 500.000,00 em dólar, a uma taxa baixa. Ele é um piedoso Deus, se você estiver precisando de um empréstimo e você o reembolsará, entre em contato com ele por e-mail Elegantloanfirm@hotmail.com / número do Whatsapp + 393511617486

    YanıtlaSil
  47. Netherite ve Zümrüt; onlar nerde? nerde bulunur?
    Tamam hemen söyleyeyim; Zümrüt en çok tepe olan alanlarda bulunurmuş. Netherite ise Nether'ın 15 katmanında iki maden ile birleşerek oluşur.
    (Nether ve End boyutunda yatağa dokunulunca patlar sadece Overworld boyutunda uyuyun Bedrock kırılabilir sadece baya uzun bir sürede)

    YanıtlaSil
  48. ender dragonu dokunmadan öldürdüm ama tnt yatak

    YanıtlaSil
  49. minecraft seven yazsın
    ama elmas zırh kılıç ok kar topu tnt yatak öldürmek
    oyun bitti başarımı kim aldı
    söyleyin bakalım.

    YanıtlaSil