26 Şubat 2012 Pazar

Naturel Yaratıklar (Saldırmadıkça Saldırmayan)


[IMG]
Tam Bir Türkçe İsmi Yok (Enderman)

  • Canı: 1.9 Pre-Release 3'ten önce 10 kalp, 3'ten sonra 20 kalp.
  • Saldırma Gücü: Kolayda 2can, normalde 3.5 can, zorda 5 can götürür.
  • Nerde Doğar?: Işık gücü 7'ten düşük olan The End bölgelerinde görülür.
  • İlk Çıkışı: Beta 1.8 Pre-Release 1
  • Sunucu ID'si: 58
  • Oyunu Kaydetme İsmi: Enderman
  • Ne Düşürür?: Öldüğünde 0-1 arası Ender Pearl düşürür.
[IMG]
Zombi Domuz Adam (Zombie Pigman)

  • Canı: Alpha ve Betada: 10 kalp
  • Saldırma Gücü: Kolayda 1 can, normalde 2.5 can, zorda 3.5 can.
  • Nerde Doğar?: The Nether dünyasında herhangi bir ışık gücünde veya bir şimşek tarafından grev edilirse olur.
  • İlk Çıktığı Zaman: Alpha 1.2.0
  • Sunucu ID'si: 57
  • Oyunu Kaydetme İsmi: PigZombie
  • Ne Düşürür : Öldüğünde 0-2 arası pişmiş domuz eti, 1.9 Pre-release'den sonra 0-1 arası çürümüş vücut eti, 0-1 arası altın nugget düşürür.
  • Özel düşürdüğü itemler :
  • ItemCSS.png
    Gold Ingot

    ItemCSS.png
    Gold Sword

    ItemCSS.png
    Gold Helmet
     
[IMG]
Kurt (Wolf)

  • Canı: Vahşi ise 4 kalp, evcilleştirilmiş ise 10 kalp.
  • Saldırma Gücü: Vahşi ise 2 can, evcilleştirilmiş ise 1 can.
  • Nerde Doğar?: Çoğunlukla çimen üzerinde ve Pine Ormanları bitki örtüsünde bulunurlar (Pine Forest), şafak veya gece vakitlerinde daha çoktur.
  • İlk Çıktığı Zaman: Beta 1.4
  • Sunucu ID'si: 95
  • Oyunu Kaydetme İsmi: Wolf
  • NOT: Kurtları 1-5 arası kemik vererek kendinizin yapabiliyorsunuz.

Village Golem.png
                                                                    Villeger Golem
  • Canı: Vahşi ise 50 kalp.
  • Saldırma Gücü: 7-20 kalp arası.
  • Nerde Doğar?: Villager(Köylü)lerin olduğu yerlerde olurlar ve oyuncular tarafındanda yaratılabilinir.
  • BlockCSS.png
    BlockCSS.png
    BlockCSS.png
    BlockCSS.png
    BlockCSS.png
    BlockCSS.png
    BlockCSS.png
    BlockCSS.png
    BlockCSS.png








  • İlk Çıktığı Zaman: 12w08a
  • Sunucu ID'si: 99
  • Oyunu Kaydetme İsmi: Villager Golem
  • Ne Düşürür :
  • ItemCSS.png
    Iron Ingot
    (3-5)
  • BlockCSS.png
    Rose
    (0-2)  

18 yorum:

  1. enderman ın gözüne bakınca saldırıyor yani sadece vurmayla deil

    YanıtlaSil
  2. endermanın türkçesi bitirici adam dır

    YanıtlaSil
  3. Ben endermeni Selendere benzetiyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten slenderman nedeniyle enderman çıktı ikiside uzun ve gözleri bakınca saldırıyorlar slenderman in sl sil enderman çıkar

      Sil
    2. arkadaşlar acaba ben bilgisayardan minecraft oynuyorum tamindirden indirdim ama nasıl kaydediyoruz yaptıklarımızı söylermisiniz

      Sil
    3. aynen bende ama slenderman ı hiç sevmiyorum çünkü biraz korkunçlar endermanda nerden çıkcağı belli olmicaği için biraz adrenalinliler bide endermanları seviyorum slenderman ıyy yazınca söyleyince bile korkuyom

      Sil
  4. Enderman dan bir şekilde kurtulabiliriz :
    Pumpkini normal dizdigimiz ırhların kask bölümüne koyalım pumpkinimizi
    kafamızda yer alacaktır bu pumpkin
    bira görüşümüzü azaltacaktır ancak
    bu pumpkinin yararı ise siz ona baksanız bile o size saldırmayacaktır kafanıza pumpkini taktıgınızda endermana saldırmadıkca evcil hayvanınız gibi görebilirsiniz :D

    YanıtlaSil
  5. Zombie Pigman saldırmadan da saldırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo adamlar dalıp 1sn de ölüo ben yanlarina gidiom item topluom suratına bakıom falan bişi yapmıyo

      Sil
    2. yanında domuz eti yiyince saldırıyor:)

      Sil
  6. Yanlış...
    Pigmanlar sadece siz saldırınca saldırır ama birine saldırırsanız bütün pigmanlar size düşman olur

    YanıtlaSil
  7. aranızda wither yenen var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bi kaç defa yaptım hem ben enderdragonu bikaç defa yendim hepside creative öbür insanların serverleri hep survival survival benimki hem creative creative :D

      Sil
  8. ben çok manyaklık yaptım 7 tane wither yaptım 5'ini creative'de öldürdüm ve yolda birini daha patlattım sonra sonuncusuda benim evime bombalar atıp patlatmıştı bende sinirimden dalıp patlattım sonra hehehehe

    YanıtlaSil
  9. Fatih Ben Wither i Öldürdüm Çok kolaydı

    YanıtlaSil
  10. enderman style yazın komik bişey çıkıcak

    YanıtlaSil
  11. ben zombi domzu adama bi kere vurdum öldürdüler beni 5-10 kez halen saldırıyorlar çözümü nedir

    YanıtlaSil