31 Ocak 2012 Salı

Minecraft'ta skin değiştirme

   Bu gün sizlere Minecraft'ta skin değiştirmeyi anlatıcağam.Çoğu kişinin oyunu alabilecek parası olmuyor be böyle yollara baş vurabiliyor.Çok basit bir şekilde herkesin yapabileceği birşey.Lütfen adımları takip ediniz.Fakat unutmayınız ki minecrafttayken başkasının ismini kullanmak zorunda olucaksınız.

1.Adım - Öncelikle skinsearch sitesine gidelim.Bu siteyle istediğiniz skini kolayca bulabilir ve kullanabilirsiniz.Siteye gitmek için tıklayınız.Siteye gidince karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran çıkacaktır:
Minecrafr Skin Arama




2.Adım - Sitedeki browse yazısına tıklayın.Karşınıza böyle bir pencere gelecektir. 

Minecraft Skin Değiştirme
  3.Adım - Buradan istediğiniz bir karakteri seçin ve üstüne tıklayın.Üstüne tıkladıktan sonra aşağıdaki gibi bir encere karşılaşacaksınız.
MCSkin Ekranı


Sonuncu Ve 4.Adım - Benim seçtiğim karakterin adı ruarai.Sizin seçtiğiniz karakterde ne yazıyorsa onun ismini kopyalayın ve minecraftı açın.Kullanıcı adı yerine kopyaladığınız adı yapıştırıp oyuna girin.Seçtiğiniz skin oyunda gözükecektir. 

29 yorum:

  1. Başlat > Çalıştır > %appdata% yi hangi dosyaya yapacağız?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. .minecraft yazan dosyanın içine girin.Sonra bin dosyasına girin ve minecraft.jar adlı dosyayı birlikte aç seçeneğine basıp winrarla açın.Mob adlı dosyaya girin buradan sonra "char" adında indirdiğiniz skini buraya direk atıyoruz.Önümüze gelen uyarıya evet diyoruz.Ve oldu artık bir skine sahipsiniz.

      Sil
    2. kardes bende calıstır yok benimki vista naapcam :D

      Sil
    3. bilgisayara girip, sağ üst köşedeki ara butonuna tıklıcan ordan arıcan :)

      Sil
    4. .minecraft/versions/hangi versiyonu kullanıyorsan ör:1.12.2/.jar dosyasını winrar ile birlikte aç/assests/minecraft/textures/entity/skin dosyanın ismini steve yapıp buraya yapıştır. oyuna gir tmm...

      Sil
    5. isim nerde yazıyor???







      yardım pls

      Sil
  2. 0o sayfa açılmıyor ya

    YanıtlaSil
  3. çok oyunculu için sikin sayfasinda nerde isimler?

    YanıtlaSil
  4. Yaptım şimdi bakıyom öffffffffffffffffffffff olmadı :(

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar bir türlü yapamadım...Siliyorum yeniden yapıyorum olmuyor.
    Hatta sorun sadece bende değil başka bir bilgisayarda da indirdim ve denedim 'char' adlı resim değisiyor ama olmuyor.
    Yalnız ben orijinal sitesinden indirmedim bundan dolayı olabilir mi?
    (Hesap adı girerken 'Teamextreme' yazısı geliyor bundan olabilir mi ?)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. beyler sizde bin olmaması çok normal çünkü 1.6.2denmi ne sonra bin dosyası kalktı onun yerine adamın dediği .minecrafta kadar girip yapın orda versions olacak ordan kullandığınız sürümün dosyasına girin ordaki java işaretli dosyayı winrarla birlikte açın ordan assetse girin sonrada assetsteki minecraft dosyasına girin onun içinde textures olacak onada girin entity olucaktır girin o dosyaya adamın dediği mob dosyası zaten o dosyadır bukadar basit yararım olduysa ne mutlu bana

    YanıtlaSil
  8. beyler sakin olun... hepsini unutun... işte size gerçeği: %appdata% / .minecraft / versions / (kullandığınız versiyon)örn: 1.8.9 / assest / minecraft / textures / entity / steve.png 'yi siliyoruz onun yerine indirdiğimiz skinin adını steve yapıp oraya atıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Olmuyo Açıyorum Sonuna Kadar Yapıyorum Sonra Oyunu Açınca Sıfırlanıyor Nasıl Olcak ? Benim Minecraftım Orjinal Launcher Ama Arkadaşımdan Aldım. Onun İçin Mi ?

      Sil
  9. beyler bütün olay bu : .minecraft/versions/hangi versiyonu kullanıyorsan ör:1.12.2/.jar dosyasını winrar ile birlikte aç/assests/minecraft/textures/entity/skin dosyanın ismini steve yapıp buraya yapıştır. oyuna gir tmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birde .minecraft ta bilgisayar/c:/kullanıcılar/isminiz/appdata/roaming/.minecraft ile girebilirsiniz..

      Sil
    2. Jdhhgzk8tt36

      Sil