7 Nisan 2012 Cumartesi

Minecraft'ta fırın yapımı ve pişirme(eritme)

Fırın:Fırın minecraftta vazgeçilmezlerdendir.Nedeni topladığımız mağdenleri burada eritiriz.Mesala bir iron ore aldığınızda onu eriterek irona çeviriyorsunuz.Eritme işlemi için 3 şeye ihtiyaç duyuyoruz.

  • Fırın
  • Ham madde
  • Yakıt
İlk önce Nasıl Fırın yapacağımızı öğrenelim.
Crafting Table da Fırın Yapmak

Eritme:
Hangi maddelerin eritileceğini ve neler elde edeceğinizi öğrenmek için aşağıdaki tabloya bakınız.


ayrıca bunları da fırında pişirebilirsiniz.

-Çiğ Tavuk → Pişmiş Tavuk
-Çiğ İnek Eti → Biftek
-Çiğ Salmon Balığı → Pişmiş Salmon Balığı
-Patates → Kumpir
-Kömür Cevheri → Kömür
-Elmas Cevheri → Elmas
-Lapis Lazuli Cevheri → Lapis Lazuli
-Kızıl Taş Cevheri → Kızıl Taş
-Zümrüt Cevheri → Zümrüt
-Mermer Cevheri → Mermer
-Cehennem Taşı → Cehennem Tuğlası
-Kil Bloğu → Sertleşmiş Kil Bloğu
-Kaktüs → Koyu Yeşil Boya
-Odun → Odun Kömürü


Yakıt Yanma Süreleri:




13 yorum:

  1. lava bucket nasıl bulunur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk önce kova yapcan demirden sonra lav bulcan kovaya su doldururmuş gibi koycan

      Sil
  2. abi bu ne boktan bilgiler yyaaaa bi işe yaramıyo herkes bunlerı biilir ezikler valla videoyun size basar en azından bilgi konusunda. [alıntıdır]


    bence iyisiniz ben sadece gördüğüm bir yazıyı koydum iyi forumalr size ama bece youtube kanalı açıp video çekmeye başayın iyi bir hit alabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünüyordum fakat artık bayağı bıktırdılar beğenmeyenler vs artık sıkıldım.Ayrıca sınavlarım vs var.

      Sil
  3. ben minecrafttı telefından oynuyorum minecraft pocket edition survival modda canım azaldı onun için et pişirdim ama nasıl yiyebilirim ?

    YanıtlaSil
  4. demir bulamıyorum.nerde vardır?????

    YanıtlaSil
  5. demir madenlerde ve taşların derinliklerinde bulunur

    YanıtlaSil
  6. Bende fırın yapmak istiyorum ama bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  7. Minecraft premium mu arıyorsunuz? Tıklayın: minecraft premium hesap satın al

    YanıtlaSil
  8. Ben 13 bilok kazdım iron çıkmadı kaç blok daha kazmamazım acaba icebrecıker

    YanıtlaSil
  9. elmas kaçıncı katmanda bulunur 1.18 de bulamıyorum

    YanıtlaSil
  10. Hiç işe yaramadı bı arada elması bulmak için baya iyi ve derin kazın kürek olmaz

    YanıtlaSil