7 Nisan 2012 Cumartesi

Minecraft'ta fırın yapımı ve pişirme(eritme)

Fırın:Fırın minecraftta vazgeçilmezlerdendir.Nedeni topladığımız mağdenleri burada eritiriz.Mesala bir iron ore aldığınızda onu eriterek irona çeviriyorsunuz.Eritme işlemi için 3 şeye ihtiyaç duyuyoruz.

  • Fırın
  • Ham madde
  • Yakıt
İlk önce Nasıl Fırın yapacağımızı öğrenelim.
[IMG]
Eritme:
Hangi maddelerin eritileceğini ve neler elde edeceğinizi öğrenmek için aşağıdaki tabloya bakınız.


[IMG]
[IMG]
[IMG]

Yakıt Verimi:




[IMG]

11 yorum:

  1. lava bucket nasıl bulunur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk önce kova yapcan demirden sonra lav bulcan kovaya su doldururmuş gibi koycan

      Sil
  2. Paylaştığınız bu bilgileri neredeyse herkes bilmiyor .Şahsen ben bilmiyorum . Ama yinede bu konular hoşuma gidiyor . Acer lcd olarak bu güzel paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
  3. abi bu ne boktan bilgiler yyaaaa bi işe yaramıyo herkes bunlerı biilir ezikler valla videoyun size basar en azından bilgi konusunda. [alıntıdır]


    bence iyisiniz ben sadece gördüğüm bir yazıyı koydum iyi forumalr size ama bece youtube kanalı açıp video çekmeye başayın iyi bir hit alabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünüyordum fakat artık bayağı bıktırdılar beğenmeyenler vs artık sıkıldım.Ayrıca sınavlarım vs var.

      Sil
  4. ben minecrafttı telefından oynuyorum minecraft pocket edition survival modda canım azaldı onun için et pişirdim ama nasıl yiyebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eti Eline Al Sonra Sağa tıklayarak ye

      Sil
  5. demir bulamıyorum.nerde vardır?????

    YanıtlaSil
  6. demir madenlerde ve taşların derinliklerinde bulunur

    YanıtlaSil
  7. Bende fırın yapmak istiyorum ama bulamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 adet cobblestone lazım

      http://www.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.minecraftdelisi.com/wp-content/uploads/2013/01/minecraft-ocak-yap%2525C4%2525B1m%2525C4%2525B1.jpg&imgrefurl=http://minecraftdelisi.com/firi-yapimi.html&h=121&w=213&tbnid=uchyQNJhLVc1vM:&zoom=1&q=f%C4%B1r%C4%B1n+yap%C4%B1m%C4%B1+minecraft&docid=2HX1n4ds43BI9M&hl=tr&ei=kljFU7e1EejT7Aaz4ICQCw&tbm=isch&client=ms-android-turkcell&ved=0CBoQMygAMAA

      Sil