26 Nisan 2012 Perşembe

Ocelot evcilleştirme ve çiftleştirm rehberi

[IMG]
Ocelot, jungle binomunda doğan kediye benzer bir yaratık. Öldürüldüğünde 2 XP düşüyor ve 10 canı var. Normalde yavaş gider fakat siz yaklasınca korkar ve hızlıca kaçmaya çalışır. Çiftleşmiyor. Ancak evcilleştirip çiftleştirebilirsiniz.
Nasıl Evcilleşir?:
Ocelot'u evcilleştirmek için Çiğ Balığa ihtiyacınız var. Bunu olta yardımıyla denizden bulabilirsiniz. Daha sonra bi yerde sabit bekleyip balığı Ocelotun gözüne doğru tutun size doğru yavaş yavaş yaklaşmaya başlayacak. Kıpırdarsanız kaçar. Size doğru gelirken hiç kıpırdamamanız ve balığı hep gözüne tutmanız gerekmekte. Yanınıza geldiğinde balığı verin. Yanınızda en az 3 balık bulundurun çünkü bazen 1 tane yetmiyor. Evcilleştiğinde Kedi oluyor. Skin'i değişiyor.
Kedi nedir?
[IMG]
Yukarıdaki Resimde 1 Ocelot ve 3 adet kedi türü var. Kedi yukarıdaki 3 türe dönüşebiliyor. Bu tamamen şans işi. Hep peşinizden geliyorlar, oturmuyorlar, ışınlanıyorlar. Yani durdurmanız mümkün değil.
Nasıl Çiftleşir?
Çok kolay, Sadece wheat yerine çiğ et veriyoruz. Farklı tür kedilerde çiftleşebiliyor bir kere denedim siyah ile gri çiftleştirdim siyah çıktı sanırım %50 şans var.

 Alıntıdır...

26 yorum:

  1. aynen bende otturturdum knk

    YanıtlaSil
  2. Arkadaslar Bende Olmouyor Bi Yardım msn = engin_fb12@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENDE olmadı gmail:
      atakanaksita3a@gmail.com

      Sil
  3. arkadaşlar kurt da köpek oluyo kurdun yanına gidip kemik verin oluyo:)

    YanıtlaSil
  4. ne yani simdi sikini çıkarıp çatur çutur sikiyo mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır sadece bir birlerini ittiriyorlar.

      Sil
    2. ulan gece yarısı gülmekten ölüyodum tüm mahalle ayağa kalktı djksdjdj

      Sil
  5. uh lan wallahada siyah kedi oldu oturdu allah razı olsun admin :)

    YanıtlaSil
  6. ARKADASLAR BEN ARADIM AMA Bİ TÜRLÜ OCELOT BULAMADIM DOKU TİPİNİ Mİ DEĞİŞTİRMEMİZ GEREK OYUNUMUN VERSİYONU ;1.4.7

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz bulamamış olabilirsiniz.Sadece jungle'larda bulunuyor.Oralara bakmayı deneyiniz.

      Sil
  7. başka hayvanlar evcilleşiomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca Kurtlar evcilleşiyor.Gerçi kurt mu?Köpek mi? belli değil :)

      Sil
    2. saol ayrıca evcilleştirdim ochelot ama nasıl çitin içine koyucam

      Sil
    3. balığı onlara doğru tutunca seni takip ediyorlar.Çiti koy sonra balığı eline al arkandan gelirler.

      Sil
  8. Ya arkadaşlar ben birinci balığı veriyom kalpler çıkıyo sürekli ona bakıyom kıpırdamıyom ama diğer balığı almıyo birden fırlayıp kaçıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O olabiliyor.Ancak kapalı hiçbirşey olmayan ortama Ocelot koyun sonra öyle sabırla bekleyip ara sıra Balığı verin.Evcilliştirdikten sonra Kapalı ortamı kırın.

      Sil
  9. ya peki bu 1.5.2 de oluyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ocelotlar,1.2 Versiyonunda,Kurtlar 1.3 de eklenmişlerdir? olur.

      Sil
  10. Beyler Bende Kedi Oluyoda Hiç Kurt Göremedim 1.5.2 Versiyonunu kullanıyom ? Kurtlar nerde

    YanıtlaSil
  11. Kurtlar Sadece Taiga ve Orman Biyomlarında çıkar.

    YanıtlaSil
  12. Ben gamemode ile bir ocelot koydum çiğ balık verdim olmadı kalp çıkıyor ama olmuyor survival a girdim yeniden denedim yine olmadı bilgide mi sorun var oyunda mı sorun var yoksa kedi mi bozuk anlamadım

    YanıtlaSil
  13. Ben gamemode ile bir ocelot koydum çiğ balık verdim olmadı kalp çıkıyor ama olmuyor survival a girdim yeniden denedim yine olmadı bilgide mi sorun var oyunda mı sorun var yoksa kedi mi bozuk anlamadım

    YanıtlaSil
  14. çita nerde olur ki

    YanıtlaSil