7 Haziran 2012 Perşembe

Anket Sonuçları Açıklandı!


 Evet arkadaşlar anketimiz sonunda bitti.Sonuçlar şu şekilde:



Çok beğeniyorum.
   66 (63%)
Fena değil.
   15 (14%)
Eh işte idare eder. 
   9 (8%)
Berbat ötesi birşey burasi
  14 (13%)

Aslında bir yandan iyi bir yandan kötü bir sonuç.66 Kişi sitemizi beğenmiş.14 kişi berbat demiş.Berbat diyen arkadaşlardan ricam neden beğenmediklerini iletişim bölümünden bize mesaj atın.Beğenler ise neden beğendiklerini atsınlar ki biz sizler için daha kaliteli bir site olarak düzenleyelim.İyi günler...

4 yorum:

  1. oyunda daha farklı bir şeyler ypabilirsiniz mesela tornado nasıl yapılırla ilgili haberler koyun bn çok beğendim oyunu ve siteyi daha güzel şeyler koymaya çalışın bn çok bğendim

    YanıtlaSil
  2. bence iyi bi site ancak serdarında dediği gibi biraz gelişmiş bilgiler verin ayrıca sadece snapshotla kalmayın başka iyi modlar da önerin bize ben mod bulmakta çok sıkıntı çekiyorum ayrıca şu dragon onu nasıl bulcam netherde

    YanıtlaSil
  3. ayrıca şu uçan kuş çok gıcık :D gerçekten kaldırın onu yaaa

    YanıtlaSil