1 Haziran 2012 Cuma

Server inceleme:FullSpeed Yeni Nesil Server [VDS][1.2.5]


Eveet ben Bilal Karabaş ve siftahımı yapayım bu benim ilk yazım öncelikle sevgili okurlar hepinize merhaba!Bugün size fırından yeni çıkmış sıcacık bir server getirdim.Hemen konuya giriş yapalım serverin ismi FullSpeed bende bugün keşfettim ve girişimi yaptım oyuna ilk girdiğimde belkide ilginizi çekebilicek (veya bu benim ne işime yarıyacak lan) diyebileceğiniz ince bir ayrıntıya değineyim oyuna giriş yapar yapmaz size taş kazma taş kürek taş kılıç ve taş orak veriyorlar aynı zamanda 5 tane elma vermeleride çok işime yaradı serveri tanıtmak için girdiğimden bide domuz peşinde koşturmadıkları için server yöneticilerine ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum.Biraz ilerlediğimizde kuralları görebiliyoruz artık klişe diyebileceğimiz ama serverlerin olmazsa olmazlarından kurallar bizi karşılıyor küfür etmek yasaktır!Grief  yapmak yasaktır!Gereksiz ModReq atmak yasaktır!Yetkililere saygısızlık etmek yasaktır!Buglardan yararlanmak yasaktır!Dupe/Fly/Kill Aura/Autoclick vb. türevi hileler yasaktır!Piston/Sticky Piston ile guardlanmış yapılara zarar vermek yasaktır!Başkasının hesabına girmek , çift hesap kullanmak yasaktır!(Cezası Hapistir.)

Spawn genel olarak düzenli,açık ve güzel olmuş dizayn olarak çok hoş duran spawn,market açıkçası hoşuma gitti.Ayrıca ormandaki oyuncu evleride gayet güzel boş yarım kalmış evler yok saçma sapan birşeye benzemeyen evlerde yok. 



Evet kuralları geçtik şimdi hemen /warp yazıyoruz yazdık demişken listenin olmadığını görüyoruz buradan puan kırmak zorundayım her ne kadar server yeni bile olsa bunu koymaları bence çok önemli birşey çünkü bu liste gidebileceğimiz klasik yerlerin dışında (/warp orman gibi)serverin yaptığı değişik mekanları ve içindeki olanakları neymiş ne değilmiş onları görmemizide sağlıyor.Neyse /warp market yazıp market koymuşlarmı diye bakıyoruz 3 saniye sonrada market koyduklarını anlıyoruz marketi uzun süre inceledim ve fiyatlar çok dengeli ayrıca market iyi dizayn edilmiş son derece başarılı bulduğumu söyleyebilirim.Markettende koşar adımlarla çıkıp pvp sistemine bakıyoruz ben tüm haritada pvpnin açık olduğunu sanmıştım ama öyle değil pvp yapmak istiyenler /warp pvp ye ışınlanmak zorunda.Oraya gittiğimizde iyi düzenlenmiş bir arena görüyoruz.Her ne kadar pvpyi her yerde yapmak istesemde bu herkesin isteğini karşılar şekilde olmuşki pvp istemiyenlerde var.

Eee gelelim adminlere adminleri sessiz kalıp izlediğimde oyunculara karşı yeterince ilgili olduklarını gördüm.Gayet kibar,sakin,hoşgörülüler.Hatta bir admine serveri kısaca tanıtmasını istediğimde bana uzun uzun tanıttı bu benim hoşuma gitti.Adminlere tam puanı verdikten sonra çoğu kişinin merak ettiği lag kısmına geçelim lag oranı diye bir şey yok lag yok lagın en küçük zerresini görmedim oynadığım 1 saatte.Lagın olmamasıda ilgimi çeken + yönlerden.

Yazımı sonlandırırken admine son olarak pluginleri sorduğumda bana serverin yeni olduğunu söyledi onun için fazla plugin yüklü değil ama yükleyeceklerini söylediler bence yapıcaklarda 1-2 hafta sonra bol pluginli ve düzgün sağlam pluginli bir server olmasını umuyorum ve olacağını düşünüyorum.Zaten oyuncu kaliteside gayet iyi en azından oynadığım 1 saat içerisinde iyiydi gerçi server yeni ama böyle devam etmesini umuyorum.Oyuncularda genel olarak saygılı,yardımsever insanlar.

Son olarak server genel olarak daha çok yeni ve bu yeniliğine rağmen gayet başarılı,disiplinli güzel bir server.

Puanım:8.5/10
Not:Resim eklemek isterdim hatta çıkış yaptıktan sonra tam yazıya başlıcakken bir daha oyuna girdim ama nedense print screene abandığım halde screenshoot almadı.
İp:46.45.181.48
Bir dahaki yazıma kadar kendinize iyi bakın dostlar.

2 yorum:

  1. server kapanmış girmiyo
    connection refused: connect
    alıyom

    YanıtlaSil